joi, 1 mai 2014

Importanța mișcării în viața copiilor și cum pot ajuta karturile Berg

Hello Hello,

 Am să vă povestesc ceva. Când eram mică detestam tot ce era legat de mişcare. Şi la 21 de ani efectele acestei indiferenţe se simt câteodată prin dureri neobişnuite la nivelul coloanei vertebrale, picioare umflate şi alte aspecte care ţin de sănătate şi sunt foarte neplăcute. Acum ştiu ce-mi place. Îmi place foarte mult să dansez, adevărat mișcările mele sunt haotice, însă efectul este unul revigorant. Întodeauana mi-a displăcut să dansez pe anumiți pași prestabiliți. Mi se părea o lipsă totală de imaginație.

Vă mai spun un secret. Singurele competiții sportive pe care le urmăream erau cele de patinaj artistic și... cele de Formula 1. Da e amuzant să știi că o fată se uită la formula 1 și își dorește să-l vadă pe Michael Schumacher învingându-l pe Alonso. Acum știu cum m-ar fi putut convinge cineva să fac sport. Ar fi trebuit să-mi spună că este o activitate extrem de amuzantă, că voi cunoaște mulți oameni și că voi râde cu gura până la urechi dacă voi face asta.

Tot navigând pe internet am descoperit un sport foarte distractiv și pe care mi-ar fi plăcut să-l practic când eram mică. Karturile Berg sunt exact tipurile de karturi cu pedale pe care le-aș fi încercat. Nu ar fi fost deloc greu să-l conving pe tatăl meu să-mi cumpere unul. El este foarte interesat ca eu să fac mișcare, iar faptul că am copilărit pe motocicleta lui cu ataj și că am avut o bicicletă demonstrează acest lucru.

Am descoperit câteva modele foarte interesante de karturi cu pedale Berg pe care o să vi le prezint și vouă.

Primul model foarte atractiv și care m-ar fi făcut să mă simt ca un șofer de cursă este modelul Berg Ferrari 150 Italia



 Am mai găsit unul galben și cum toată lumea știe că galbenul este culoarea mea preferată vi-l voi arăta
și pe acesta: Kart Berg Buzzy care nu este nici foarte scump şi beneficiază de o reducere consistentă.






 Un model foarte atractiv pe care l-am găsit pe site a fost kartul profi Sunroof Grand Toor, un minunat exemplar portocaliu. Pentru a-l putea vedea intrați pe linkul cu numele lui.

Mi se pare o oportunitate foarte mare pentru părinții care vor să-și convingă copii să facă mișcare și de asemenea este un sport foarte plăcut pentru copii. Viteza acestor karturi nu este foarte mare, astfel că nu pune în pericol copilul. Astfel, acesta se poate închipui la cele mai importante concursuri de formula 1 din întreaga lume.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta aici